Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 10 października 2011

Pieluszkowy tort

Miałam zadanie zrobić pieluszkowy tort - na wzór - dla naszego sklepu.
Wyszedł o tak :)





A tu już zapakowany :)



Myślicie, że może być ??

Zapraszam oczywiście na bloga naszego sklepu :)
Sukcesywnie wstawiam tam rzeczy, jakie mamy w sprzedaży :)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie odwiedzinki, a także za wszelkie miłe słowa :D
Dodajecie skrzydeł :)

12 komentarzy:

  1. Asiu rewelacja! super wykonanie! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym torcikiem i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest super ! Ślicznie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny! Bardzo pomysłowy i świetnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł świetnie-autentycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :)
    Jesteście kochane i motywujecie strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram przedmówczynie. Tort wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  8. to chyba ten miły sklepik, o którym mówiła mi siostra :) a torcik rewelacja :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł! :) Dziękuję za miłe słowa na naszym ulubionym forum... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...