Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 17 października 2011

Podusia i kartka ;)

Wczoraj wieczorem powstała poszewka na podusię :)




A dziś w pracy popełniłam karteczkę :D


Wzięłam sę też nareszcie za pikowanie satynowego giganta, zwanego narzutą.
Nie wiem kiedy skończę, bo jak na moje możliwości, jest to kolos wręcz, ale jak mi sie to uda - nie omieszkam się pochwalić :D

Oczywiście zapraszam do naszego sklepu :)
Jeśli nie możecie osobiście, to przynajmniej wirtualnie - o tutaj :)

13 komentarzy:

  1. Musiałam wpaść na bloga żeby zobaczyć te śliczne nowości?... ożesz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, a jaka kolorowa! No i pikowanki cudne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia jest przecudna,a karteczka bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podusia, moja Młoda właśnie wzdycha do kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa :)
    Motywujecie do pracy jak nikt inny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotkowa podusia jest tak slodka, ze chetnie bym sie w nia wtulila :D Na kartkach sie nie znam, ale bardzo mi sie Twoja podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartka ,a poduszka genialna z tym kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poducha świetna i kartka urocza. Tyle zdolności w jednym Człowieku, ach... popatrze, popodziwiam, może się zarażę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A co mi tam! Popodziwiam sobie raz jeszcze :)
    Poducha cudowna i karteczka piękna- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna poducha, piękny materiał, środek i pikowanie - brawo!!! kartka taka jak z kuferka wspomnień - ma duszę

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna podusia!! i karteczki popełniasz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze koniecznie sklepik odwiedzić bom z Zabrza:)
    Zapraszam do siebie na candy! www.kurnikdomowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...