Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 12 października 2011

U a ha... karczochy dwa :)

Dopadło mnie... Tak spodobało mi się tworzenie karczochów, że powstały kolejne dwa :)

Nie wykluczam, że powstaną następne :)
Zwłaszcza, że można sobie je zamówić u nas w sklepie lub na sklepowym blogu :)

A oto i moje wytwory

Tego skończyłam w pracy


Tu razem z poprzednim


A tego zrobiłam wieczorem :)
Jeszcze jest nie wykończony i nie ma zawieszki, ale dokończę go w pracy ;)




Jeśli komuś się podobają, chciałby takiego mieć, to możemy wykonać na zamówienie z wybranych kolorów - cena 20 zł za sztukę :)

Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie wspaniałe słowa, które zostawiacie w komentarzach - uwielbiam je czytać :)
Ja oczywiście Wasze blogi odwiedzam, ale przez ostatnie trzy dni miałam problem z dodawaniem komentarzy :( Nie wiem, czy to wina bloggera, czy tylko u mnie jakiś błąd.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

10 komentarzy:

  1. cudne karczochy! marza mi się takie już od dwoch lat no ale szycie jednak zawsze wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ostatni to po prostu mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujące, jeszcze nigdy nie widziałam takich karczochów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sklepik- naprawdę gratuluję wam moje kochane gliwiczanki:) Spodziewajcie się mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa karczochy są ekstra:) mam nadzieję że zobaczę je na żywo

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne choć nie zjadliwe -hi,hi Asiu podziwiam, tworzysz już świąteczny klimat:) kiedy Ty to wszystko ogarniasz? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...