Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 9 października 2011

Znów nie szyciowo...

Mój nowy wyrób :)




Pierwszy w życiu karczoch :)
Wiem, że popełniłam kilka błędów, przez co bombka nie jest idealna, ale przy następnych postaram się bardziej :)
Bo tego, że powstana kolejne - jestem pewna :D

Baaardzo serdecznie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze odnośnie mojego pudełeczka :)
Zachęcacie do pracy :)

Nie mogę się doczekać kiedy pójdę do pracy, żeby znów tworzyć :D (bo tam przeniosło sie moje miejsce twórczej pracy).

Bardzo serdecznie pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...