Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 25 stycznia 2012

Moje pierwsze dekupażowe potwory

Pisałam wcześniej, że zaczęłam przygodę z deku.
Moje "dzieła" nie są idealne, ale i tak jestem z siebie dumna, że podeszłam do tego po raz drugi. Za pierwszą próbą serwetka mi się potargała, pozaginała i ogólnie wyszło źle. Nie nadawało się to nawet na pokazanie i wyciąganie na światło dzienne ;/

Minął jakiś czas i podeszłam do tego po raz drugi. Nastawiona byłam raczej na kolejną porażkę. Ale jednak efekt mi się podoba, więc pokażę.

Podkładki pod kubki



I pudełeczko... Ale z nim to niezła przygoda była. Wzięłam farbkę z napisem YELLOW.
No jak dla mnie to po naszemu żółty. Według producenta jednak nie, bo okazał się żarówiastym pomarańczem ;/
Trudno... skoro farba już na pudełku, to dokończyłam malowanie.
Do środka, aby rozjaśnić, chciałam dać biały, więc niby WHITE. ale oczywiście według producenta WHITE to żółty ;/
No i wyszło jak wyszło...



Aktualnie pracuję nad następnym pudełeczkiem, ale muszę je jeszcze ze dwa, trzy razy polakierować, więc pokazywać na razie nie będę :P

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, które zostawiacie po swojej wizycie :)
Jest to dla mnie bardzo ważne, dodaje energii do pracy :D

Chciałam Was jeszcze zaprosić na nowo powstałe forum dla ślązaczek :D


http://silesiancrafts.mojeforum.net/index.php  

Świetne miejsce na poznawanie nowych ludzi "z sąsiedztwa" :)

Nie ma nas tam za wiele jak na razie, ale mam nadzieję, że już wkrótce będzie nas o wiele więcej :D

15 komentarzy:

  1. Ja teraz widzę,że chyba ukrywałaś swoje talenty :))) Podkładki i pudełko bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz powody do dumy, pięknie Ci to wszystko wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ci powychodziło ,mimo,ze z farbkami miałas takie przeboje ,to pudełko i tak swietne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zestawienie papieskie yellow+white w Twoim wykonaniu jest rewelacyjne. Podkreśla charakter tych postaci, które wykorzystałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. podkladki sliczne, a pomaranczowe tlo ladnie sie komponuje z afrykanskim motywem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne decu! Podkładki i pudełko bardzo nam się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły podkładeczki. Dziękuję za udział w moim Candy. Życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace, bardzo udane poczatki ( moim zdaniem, bo specem nie jestem ),a pomarancz doskonale uzupelnia sie z zoltym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace są śliczne! Na decoupage nie znam się najlepiej, ale proszę napisz mi czy podkładki są tylko ozdobne czy też nadają się do normalnego użytku i czy specjalnie na wierzchu je czymś zabezpieczasz?
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładki są ozdobione, a później zabezpieczone lakierem ochronnym, więc spokojnie można ich używać :)
      Jak się zabrudzą, można przetrzeć wilgotną szmatką i będą jak nowe :D

      Usuń
  11. Asiu super efekty drugiego podejścia!! bardzo podobają mi się podkładki a pudełeczko jest w moich klimatach, no może męża:) efekt wspaniały czekam na następne. Może się od Ciebie zarażę bo zestaw startowy czeka nie użyty.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace są zrobione bardzo starannie, motywy tak precyzyjnie wycięte (zwłaszcza murzynki), że w szoku jestem. Wiem co mówię, bo na żywo je macałam ;) Aż ciężko uwierzyć , ze to początki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję :)
      Jak czytałam, to aż się zaczerwieniłam :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...