Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 8 stycznia 2012

Nowy, wspaniały sklep = candy :D

Powstał kolejny wspaniały sklep - raj dla scraperek :)
Piękne papiery, którym ciężko się oprzeć :)

Ale, zobaczcie same :)
Tutaj można pooglądać cudeńka, a jak już się nacieszy oczy, to można zostawić tam swój majątek :D

No i w związku z otwarciem sklepu - Marta zorganizowała wspaniałe candy :)

Zapraszam serdecznie :) Ja już lecę się ustawić w kolejce, bo czasu zostało niewiele ... ;)

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie!! Miło mi iż dołączyłaś do mojej zabawy :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...