Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 3 stycznia 2012

Żyję...

Na samym początku bardzo dziękuję za wszystkie maile i smsy z pytaniami, czy żyję :)
Żyję, żyję :)
Bardzo mi miło, że ktoś się interesuje, co się ze mną dzieje... :)

A dzieje się wiele. Czasu na wszystko brakuje :(
Sklep i sprawy z nim związane pochłaniaja mnie do reszty. A jak nie sklep, to syn. Wszedł w etap "mamusiowego synusia", więc każdą wolną  chwilę chce spędzać ze mną.

Oprócz tego należą Wam się ogromne podziękowania za wspaniałe prezenty dla Laury :)
Prezentów uzbierało sie całe mnóstwo, ale najważniejsze, że radość z nich była przeogromna :)

Laura była zachwycona, cieszyła się każdą drobnostką, jakby to była co najmniej sztabka złota :D

A teraz żeby nie było, to pokażę, co powstało w czasie mojej nieobecności w życiu blogowym.

Co prawda już po Świętach, ale pokażę moje karteczki :)



















Ale to nie wszystkie kartki :)






Ponieważ próbuję nowych technik rękodzieła, to powstały też szaliki na szydełku :D

Dla synka 



I dla mamusi :)


Teraz powstaje chusta - szal - ale do końca jeszcze daleko...

Oczywiście, nie mogłoby się obyć bez szyciowych wytworów, więc proszę bardzo :)

Nowe potworaki




I jeszcze poszeweczki :D



Spodobał mi się również decoupage, ale o tym kiedy indziej :)

Lecę nadrabiać zaległości w życiu blogowym :)
Pewnie trochę czasu mi zajmie zanim do Was wszystkich dotrę, więc proszę o cierpliwość :D

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających "mimo wszystko" :D

7 komentarzy:

  1. Asiu, piękne kartki, dostać tak własnoręcznie zrobioną to wielka frajda, u mnie wylądowałaby w kuferku wspomnień:) wiele radości w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne potworki ,ten z trzema zębami jest świetny :))Karteczki urocze :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka, a potworaki wywołują uśmiech od ucha do ucha:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zapału do twórczej pracy i wiele wiele pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  4. O cho cho...ale poszalałaś!!! Kartki cudne, potworki bardzo zabawne, też podoba mi się najbardziej z trzema zębami;) I szaliczek pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w moim candy. Życzę powodzenia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, ale Ty jestes zdolna!! ile tego wszystkiego!!Piekne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...