Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 5 lutego 2012

I jeszcze jedno... a co :)

Następne pudełeczko powstało :)
Wykonane w jeden wieczór - prawie niemożliwe jak dla mnie, a jednak się udało :)









Krótko i na temat, ale muszę zmykać, bo ludzi pełna chata, a ja przy kompie... ;/

Dziękuję za wszystkie komentarze - kochane jesteście i ładujecie akumulatory jak nikt inny :D

7 komentarzy:

  1. Tak szybko i pięknie! Bardzo podobają mi się Twoje pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, pudełko jest zachwycające i aż trudno uwierzyć, że tak mało czasu zabrało Ci jego zrobienie. Bardzo fajna rzecz na nasze drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To cudo w jeden wieczor powstalo? Chyba sciemniasz Asia..::))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...