Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 1 lutego 2012

Kolejne pudełko urodzinowe i pudełko dekupażowe

Pisałam wcześniej, że powstaje exploding box - osoba, która je zamówiła wyraziła zgodę na publikację zdjęć :)
Oto one:









Oprócz tego położyłam już ostatnią warstwę lakieru na pudełeczku, które robiłam dłuuuuugo :)
Mogę pokazać :D




A w tak zwanym międzyczasie powstała jeszcze karteczka walentynkowa :)




Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze - to one nakręcają mnie do pracy :)
Jutro praca nad kolejnym zamówieniem - exploding boxem na 60 urodziny taty :D
Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace, ex. box wyszedł fantastycznie!
    Dekupażowe pudełko jest śliczne, motyw wesolutki i wiem, że jest gładkie, bo już przed ostatnim lakierowaniem takie było :) A karteczka też niczego sobie ;) Idziesz jak burza!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczasz mnie swoimi słowami :D

      Usuń
  2. Wspaniałe prace pełne inspiracji- ale pudełeczko podoba mi się najbardziej, jest takie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki - najważniejsze, że zamawiającej się podoba :D

      Usuń
  4. Piękne prace,a pudełeczko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaj, zebi mi ktos takie pudełko sprawil na urodziny, bylabym przeszczesliwa. A decoupage podziwiam i z zazdroscią oglądam wszystkei prace, bo ja nie mam talentu do tworzenia takich dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne wszyściutko,prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...