Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 24 lutego 2012

Poszewki

Szybko i na temat ;P

Kilka dni temu powstały poszeweczki na jaśki :)

Bardzo wdzięcznie się je szyje i w planie są kolejne, ale kiedy powstaną... nie mam pojęcia :)
Plany mam ogromne, ale ... kiedy brać na to czas... ??





Dziękuję za wszystkie odwiedziny i obiecuję, że postaram się nadrobić zaległości na Waszych blogach :)
Kiedy to nastąpi?? Nie wiem, ale się postaram :D

Miłego dnia życzę :)

14 komentarzy:

  1. Asiu, poszeweczki wyszły bajkowe! Cudne pikowania! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są! Każda jedna! Obrazeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poszewki urocze, no i te pikowania...:)cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne! I te pikowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne Asiu i jakie urocze obrazeczki na nich :)No i te pikowania -super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu jakie cudne poszeweczki :) CUDOWNE :DDDDDDDDDDDDDDD
    Prześliczne, przecudowne, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne, takie slodkie te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza podusia mnie urzekła :)Dziewczynki są de best.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wdzięczne są te panele z dziewczynkami, i ładne wyszły poduszeczki:) szyłam z nich dziewczęcą narzutę więc widziałam je z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz prace :-) dziękuje za głosik :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Ale cudowne rzeczy szyjesz...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...