Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 15 lutego 2012

Znów brak czasu...

Znowu brakuje mi czasu na cokolwiek... Zamykamy nasz Twórczy Zakątek, mamy wyprzedaże, na które zapraszam - szczegóły tutaj
Wiele zamówień, trzeba to posegregować, pozliczać, popakować itd.
Na szybko tylko pokażę to co powstało jeszcze przed zamieszaniem :)
Wszystkie pudełeczka na zamówienie :)

Na 10te urodzinki dla Natalki










Na 60te urodzinki dla Józefa

Tu miałam problem ze znalezieniem odpowiednich życzeń, więc ułożyłam je sama :)










No, szybko i na temat :)
Lecę do obowiązków :)
Gdyby ktoś był chętny na takie pudełeczko ( wykonuję je na różne okazje), to proszę o maila (asik251@interia.pl) - ustalimy szczegóły :D

Życzę miłego dzionka i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa, które uwielbiam czytać :D

4 komentarze:

  1. Cudne sa te Twoje pudeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam pudełka na żywo ;:) i są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są te pudełeczka, dostać w takim prezent , to podwójny prezent:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...