Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 10 marca 2012

Jajco...

Wczoraj powstało kolejne jajco :)
Trochę większe od poprzednich :D

Paluchy mnie bolą po nim strasznie ;/
Na całe szczęście skończyły mi się szpilki, więc przez weekend postaram sie popracować nad narzuta z dziewczynkami :D

Aha, zdjęcia...




To dla porównania wielkości jajec :D



Miłego weekendu życzę :)

Dziękuję za wszystkie milusie komentarze :)
Rozpieszczacie mnie takimi słowami 

8 komentarzy:

  1. świetne jajco......poprzednie też cudne :) no widzę że nie lenisz się pod moją nieobecność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jajeczka !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe jaja:) Masz Kobieto cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz, ja w weekend też siedziałem z mamą i dziewczyną brata i robiliśmy karczochowe jaja. Szycie na tym ucierpiało i paluchy również, ale efekt wart poświęcenia :)

    Urocze te jaja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jajo! robi wrażenie :) Pozostałe tez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm myślałam że chodzi o to w takich pracach, żeby nie było widać szpilek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa :)
      Anonimowy - można robić tak, żeby nie było widać szpilek, a można robić tak, jak ja zrobiłam :) W tym przypadku wydaje mi się, że szpilki dodają uroku jajeczkom :) Zamiast zwykłych szpilek można użyć tych z perłowymi główkami i jest to dodatkowa ozdoba :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...