Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 13 marca 2012

Pudełka świąteczne

Wykonane na zamówienie :) Miały być podobne, ale nie takie same - mam nadzieję, że mi to wyszło :D

Napisy na wieczkach zamazane celowo, bo nie każdy by chciał, żeby jego nazwisko na pole publiczne wyciągać ;/









Dziękuję za Wasze wizyty, za to, że zostawiacie po sobie ślad :)
Bardzo lubię czytać Wasze słowa :D

Pozdrawiam serdecznie :D

7 komentarzy:

  1. Śliczne te pudełka - niespodzianki:) a to wyjątkowo wiosenne z zapowiedzią szybkiego, ciepłego lata

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Ci te pudełka wyszły, pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe to pudełeczko, no i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te pudełeczka z niespodzianką!
    Ślicznie zrobione i takie wesolutkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kurka podrzuciła kolorowe jajka :) Fajne te twoje pudełka niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  6. W "naturze" są jeszcze ładniejsze- aż załuje ze to nie dla mnie tylko do ludzi pójdą.
    Dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe!!!
    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...