Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 21 kwietnia 2012

Kartka - książka

Dostałam zamówienie na stworzenie karteczki, jako pamiątki I Komunii. 
Powstało takie coś ;)





Kursik na nią znalazłam wieki temu ... tu
Oczywiście wymiary dostosowałam pod swoją pracę. 

Zamawiającej się bardzo spodobała, więc jestem przeszcześliwa ;)

Gdyby ktoś był chętny na podobną - proszę o kontakt mailowy ;D 

Dziękuję za wszystkie wspaniałe życzenia świąteczne :)
Moje niestety nie do wszystkich dotarły, bo przed świętami miałam straszny problem z dodawaniem komentarzy ;/ 

Życzę miłego weekendu :)



4 komentarze:

  1. Do perfekcji doprowadziłaś sztukę tworzenia takich prezentów - karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś jest bardzo ładne,delikatne i gustowne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...