Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 7 kwietnia 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT :)

Z dala słychać trzask gałęzi,
to zajączek przez las pędzi.
Chociaż Wielka jest sobota,
ciężka czeka go robota.

Z hukiem wpada do kurnika,
bierze jajka, szybko znika,
w drodze wszystkie je maluje,
z trudem tempo utrzymuje.

Z pisankami zdążyć musi
zanim z Rezurekcji wrócisz.
Potem trochę chłop odpocznie,
w ciepłym gniazdku sobie spocznie.

Miejsca długo nie zagrzeje,
coś mu się na głowę leje.
Głośno śmieje się baranek:
To już Lany Poniedziałek!

Życzę wszystkim wesołych, pogodnych, a przede wszystkim rodzinnych Świąt Wielkanocnych :) 



13 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Asiu, zdrowych i pogodnych, rodzinnych i ciepłych. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i wesołych swiąt Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, wesołych, bardzo rodzinnych i pełnych miłości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Swiat Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także odpoczynku w rodzinnym gronie;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chrystus Pan Zmartwychwstał! Alleluja!!! Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i ja Tobie wraz z Rodzinką życzę Wesołego Alleluja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale gryfne kurczaki ja nie moge rozbawiły mnie również wesołych życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych,pogodnych Świat Wielkanocnych, pełnych wiary,nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych, rodzinnych, ciepłych miłością Świąt Asiu - serdeczności posyłam :) - Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i radosnych!!!
    No niezła niespodzianka ;)
    Pozdrawiam świątecznie- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu:) piękny wierszyk! poświątecznego, nieustającego ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...