Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 28 czerwca 2012

WRACAM DO (S)ZYCIA :)

Witajcie znów po przerwie :)
Bardzo dziękuję za komentarze pod moimi pudełeczkami na zakończenie gimnazjum :)
Bardzo serdecznie witam też nowych obserwatorów :D
Miło mi, że grono "znajomych" cały czas się powiększa :)

Dziś wpadam, żeby pokazać, co udało mi się uszyć wczoraj i dziś w nocy :)

Zaczęłam szyć kolejnego zająca :)
Tak, wiem... zarzekałam się, że nigdy więcej, ale jednak postanowiłam spróbować :)
Niestety nie jest skończony, bo co prawda chwilowo dogadałam się z moją maszyną, ale cudów mam od niej nie wymagać i grubego sztruksu mam na niej nie szyć ;/


Przedstawiam Wam (prawie gołego) Zenka :D




To był twór wczorajszej nocy. A dziś w nocy tworzyłam kolejne torebki - dyskretki, bo coś ostatnio zaczęły się tak sprzedawać, że zostało mi raptem 3 sztuki ;)

Oto porcja 6 sztuk, dziś będą powstawać kolejne :)





I spieszę z jeszcze jedną wiadomością - otóż - ruszył już mój sklepik internetowy :)
Jak na razie nie ma w nim wielkiego wyboru i wielu produktów, jednak kolejne dostawy są w drodze lub w trakcie kompletowania zamówienia :D

Mam nadzieję, że się Wam u mnie spodoba :D
Co prawda jest to sklep bardziej dla osób szyjących, ale można tam też znaleźć moje gotowe wyroby, można zamówić coś osobistego :D

Adres sklepu to:
http://www.asikowo.decoart.pl

Zapraszam serdecznie :)
Już w poniedziałek dostawa sztruksu, pod koniec przyszłego tygodnia piękne bawełenki, lamówki bawełniane we wzory, a reszta z czasem :D
Torebki - dyskretki ze zdjęć powyżej powinny być dostępne już dziś wieczorem ;)

Niebawem powstanie też blog dotyczący tylko sklepu ;)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających bardzo serdecznie :D

5 komentarzy:

  1. Witaj Zenek:) Ale z Ciebie przystojniak:) Asiu a Tobie gratulacje z okazji otwarcia sklepiku internetowego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zenek jest świetny :) gratulacje z okazji otworzenia sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu sklepiku gratuluję :)
    Zenek fantastyczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zenek fantastyczny, przecież inny być nie może jak posiada takie rewelacyjne imię. Ze sklepem życzę samych udanych transacji i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...