Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 10 czerwca 2012

Żegnaj szkoło...

Dostałam zamówienie na dwa pudełeczka na zakończenie gimnazjum.
Jedno dla pani, drugie dla pana. Najpierw dla Pana Eryka :)







Pan ten lubi podróże, więc pierwszym zamysłem było wstawienie kuli ziemskiej do środka :)

Drugie pudełko - dla Pani Marii :)








Nazwiska zostały zamazane celowo :)

Pudełeczka zgłaszam na wyzwanie na blogu Silesin Craft - ŻEGNAJ SZKOŁO


Dziękuję za wszystkie odwiedziny :)
Wasze słowa są dla mnie motorem do dalszego działania :D

10 komentarzy:

  1. Pudełeczka wyszły bardzo fajnie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pudełka, a Twoje są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne pudełka a mozna skromnie zapytać jak zrobiłaś te śliczne róże są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za przemiłe słowa :)
    Aneczko - jeśli chodzi o róże, to są one kupione już gotowe :) Nie mam cierpliwości do tworzenia własnych :/

    OdpowiedzUsuń
  5. acha,dziekuje za szybką odp pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wszystkie Twoje prace i ta wyszły super;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest dopiero rewelacyjny pomysł na podziękowanie... nietypowy i piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...