Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 1 lipca 2012

Kolejne "uszytki"

Moja maszyna postanowiła się zbuntować ;/
Ale dzięki dobroci brata i bratowej, mam inną maszynę, która sprawuje się ze trzy razy lepiej niż moja :D

I tak oto powstały kolejne rzeczy :)

Następna porcja torebek - dyskretek, czyli etui na podpaski :)





A także dwie bardzo chłopięce poszeweczki na jaśki wielkości 40x40 cm :D





Dziękuję też za wszystkie odwiedzinki :D
Te na blogu i te w sklepie ;)

Już jutro pod wieczór zapraszam do sklepu, bo powinien pojawić się sztruks w różnych kolorach, w mam nadzieję, atrakcyjnej cenie :D


9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, mam nadzieję widywać Cię częściej na blogu :), a podusie prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie Cię znowu tu widzieć:) podusie prawdziwie męskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna dziewczyna z Ciebie! Twoje szycie to chyba już wyższa szkoła jazdy, prawda? Ja zwykle przeszywam papier ;) ale może się zmobilizuję do czegoś więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przytuliłabym takiego motocyklistę ! MNIE TEŻ BARDZO PODOBAJĄ SIĘ PRZESZYCIA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz u Ciebie jestem. pozdrawiam
    gliwiczanka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne! zapraszam do mnie http://liebreizmalowane.blogspot.com/ na rozdanie i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...