Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 26 września 2012

Poszewka z wróżką

Zaznaczam, że to post nr.99 :D

W następnym poście niespodzianka :D :D :D 

Męczyłam ten hafcik długo... Ale jakos nie za koniecznie dobrze mi sie go robiło, ponieważ ucięłam sobie za mały kawałek kanwy i źle mi się go zakładało na tamborek ;/ 
Poza tym hafcik jednokolorowy, więc trochę nudny...

Ale dałam radę, hafcik skoczyłam :)
Miejscami lekko go "przerobiłam" na własne potrzeby, ale 98% to oryginalny wzór

Hafcik oprawiłam w śliczną bawełnę w groszki i efekt końcowy moim zdaniem nie jest zły :D
No, ale koniec pisania - czas pokazać efekt moich zmagań :D



Synkowi podusia bardzo się spodobała i zażyczył sobie poszeweczkę z Zygzakiem McQueen w niebieskościach :)
No cóż... Mamusia obiecała, więc czynię poszukiwania odpowiedniego hafciku... 
Gdyby ktoś chciał pomóc, to chętnie skorzystam z pomocy w szukaniu wzoru na taki hafcik :D 

Pozdrawiam serdecznie dziękując za wszystkie ciepłe słowa 
pozostawione pod poprzednimi postami :D 


6 komentarzy:

  1. Szalejesz kobitko:)Ale fajnie Ci to idzie więc szalej dalej:)- ale się zrymowało hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wreszcie blog odkurzyłaś! tylko o nim nie zapomnij znowu! :) poduszka cudna, a hafcik pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wróżka!!!
    Zygzaka wysłałam Ci na maila - niestety nie ma oznaczeń nici (czy jak to tam), ale jest kolorowy, więc chyba dojdziesz co i jak ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna podusia , bardzo lubie jednokolorowy haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
    Wiolu - dziękuję za wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  6. poducha śliczna i ładnie przepikowana ale haft z tymi rozwianymi włosami jest rewelacyjny - nadzwyczaj mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...