Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 22 września 2012

Stasiowy worek do przedszkola

Ponieważ mój synek poszedł od września do przedszkola (matko, jak ten czas leci...), to mamusia postanowiła uszyć synkowi worek na kapcie :)
Przecież grzech kupować w sklepie na ciężkie pieniądze coś, co mu się nie podobało ;/

No więc, zamówiłam u Robinka materiałek z jego ulubionymi bohaterami, zasiadłam do maszyny i powstał taki oto, gruby, pikowany i solidny worek na kapcie :D





Synuś zadowolony jest bardzo, co cieszy mnie najmocniej :)
Poza tym dzieci z przedszkola patrzyły z zazdrością, więc i satysfakcja dla mnie większa :D


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

Po niedzieli zapraszam na setny post, więc będzie to post z niespodzianką dla wiernych zaglądaczy :)

6 komentarzy:

  1. super woreczek, kolorowy i taki wesoły;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Tkanina w sam raz dla chłopaczka- przedszkolaczka. Wcale się nie dziwię, że stanowi obiekt zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałem granatowy z białym sznurkiem... a ten jest świetny i na pewno Staś będzie go miło wspominał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny woreczek. I chyba nie tylko dzieci patrzą z zazdrością? ;-)
    Dobrze, że ja na żywo go nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super worek na pewno będzie dobrze służył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z takim workiem to całe przedszkole jego! ;-) extra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...