Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 19 września 2012

Torty pieluszkowe i spodenki ;)

Obiecałam nadrobić zaległości blogowe i właśnie zaczynam :)
Jakiś czas temu powstały torty pieluszkowe dla bliźniaków :)
Starałam się, żeby jeden był odbiciem lustrzanym drugiego ;)






Tak wyglądały gotowe do transportu :)

Powstała tez ozdoba butelki z prezentem dla tatusia bliźniaków :)



Torty wzbudziły ogólny zachwyt, co nie ukrywam bardzo mnie cieszy :)


A wczoraj wieczorem uszyłam spodnie dla synka, bo odkąd jest w przedszkolu ubrania "palą" się na nim... ;/

Udało się pstryknąć zdjęcia na modelu zanim poszedł spać :)
Na całe szczęście, bo dziś już spodnie "wycierają się" w przedszkolu :D






Uszyłam je z elastycznego welurku, co nie było dla mnie łatwe na maszynie,
której jeszcze do końca nie poznałam...  ;/


Muszę się też pochwalić, bo  
16 września zostałam po raz kolejny ciocią :)
Grześ (bo tak ma na imię mój bratanek) ważył 3300gr i mierzył 52cm :)
Dzielny chłopak po niełatwym porodzie jest już w domku z mamusią :D

Mam nadzieję szybko zobaczyć go "na żywo", ale mogę Wam napisać, że patrząc tylko na zdjęcia, zakochałam się w nim bez reszty :D

Zapraszam też do poczytania bardzo interesującego postu blogowej koleżanki :)
Jej długi wpis powinien co niektórym otworzyć oczy na to, dlaczego rękodzieło nie jest tak tanie jak chińszczyzna, a wręcz przeciwnie... 
TU można o tym poczytać :)

Pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia i ładnej pogody :D


2 komentarze:

  1. Cudne torciki! To napisałam ja Dominika fanka wypieków pieluchowych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te Twoje torciki są cudowne:) Muszę kiedyś sama też taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...