Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 19 października 2012

Dwa pudełka i kartka - książka

Na wstępie chcę gorąco powitać nowych obserwatorów :)
Miło mi, że dołączyłyście do grona moich "podglądaczy" :)

Przypominam też o candy, na które zapisy trwaja jeszcze do końca miesiąca :D

Pamiętacie torty pieluszkowe dla bliźniaków ??
Robiłam je na pierwszą wizytę u noworodków :)
Teraz nadszedł czas na pogonienie diabła z małych ciałek, czyli chrzciny :)

Kartka z formie książki będzie wręczana przez teścia, czyli pradziadka maluchów :)
A wygląda tak :







Od nas będzie exploding box :D
Musiałam zrobić, bo mąż stwierdził, że wstyd jechać z kupną kartką, skoro cos tam tworzę, więc siedziałam i męczyłam to biedne pudełko. No, ale cos tam wymęczyłam ;) 






A że ostatnio był Dzień Edukacji Narodowej, zwany potocznie Dniem Nauczyciela, to wykonałam exploding box dla wychowawczyni Stasia :)
Ponoć bardzo sie podobał i Pani i wszystkim dzieciom :D






Ah... zapomniałabym :)
Rozpoczęłam też przygotowania do okresu Świątecznego i powstała bombka karczoch :)
Następne tworzyc się będą na dniach :)





Post wyszedł długi, ale z powodu ciągnącej sie już drugi tydzień choroby, nie mam głowy do pisania o każdym nowym tworze osobnego posta zaraz po wykonaniu ;)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu, który już puka do drzwi :D


7 komentarzy:

  1. Piękne prace
    I zdrówka zyczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śleczne pudełeczka i wcale nie wymęczone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy wysyp prac, spośród których każda wymagała wielkiego wkładu pracy, tym większe uznanie :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, no to się mąż ustawił :) Piękne, zwłaszcza właśnie to "wymęczone" pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełeczko oraz kartka! A bombka rewelacja, jestem ciekawa jak się taką robi, pewnie dużo pracy trzeba włożyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę pracy trzeba włożyć, ale myślę, że wysiłek jest warty efektu końcowego :)
      Co do sposobu robienia - każdy ma swój :) A w necie krąży wiele tutoriali na ten temat, więc szukaj a znajdziesz :D :D :D

      Usuń
    2. dzięki, na pewno popatrzę! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...