Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 23 października 2012

Karczoch nr.2

Dziś tak na szybciutko :)
Wstawiam i uciekam :D

Kosztował mnie trochę nerwów i kilkakrotnego rozbierania i poprawiania, ale jest :)
Następny będzie ładniejszy - postaram sie bardziej :D



Przypominam, że za tydzień kończą się zapisy na candy ;)


Pozdrawiam serdecznie dziękując za pochwały :D


8 komentarzy:

  1. Piękny ,aż świętami zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj coś tu kłamiesz ;) ładniejszy od tego już być nie może, może być identycznie ładny. Jak on jest równo poskładany, wzorcowo wrecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te twoje karczochy- piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczny. Nie wiem co Ci w nim nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten karczoch i niczego w nim nie widzę,coby było nie tak....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafię wykonać takiego, więc jak dla mnie jest perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...