Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 7 października 2012

Setny post i candy :D

Witam z pewnym opóźnieniem :D

Ale candy obiecałam, więc słowa dotrzymuję :D

A powód?? Powodów jest kilka :)
Po pierwsze: to jest setny post na moim blogu.
Po drugie: ilość wyświetleń mojego bloga grubo przekroczyła 20 tysięcy - serdecznie dziękuję :)
Po trzecie: nowych obserwatorów wciąż przybywa, co bardzo mnie cieszy :D
Po czwarte: nie cały miesiąc temu miałam urodziny i dostałam super prezenty, więc teraz czas coś dać od siebie :D

I mogłabym tak wymieniać i wymieniać ... ;)

Zasady są proste :)
1. Zostawić komentarz pod tym postem, w którym wyrażacie chęć do zabawy :)

2. Podlinkować poniższe zdjęcie na swoim blogu w pasku bocznym :) (osoby nie posiadające bloga również mogą brać udział w candy, proszę tylko o pozostawienie swojego adresu mailowego do kontaktu)

3. Osoby, które są obserwatorami mojego bloga pozostawiają drugi komentarz :D

4. Za nowy post na swoim blogu z wpisem o moim candy, również jest dodatkowa szansa :)
Proszę zostawić kolejny komentarz z linkiem do wpisu (nie do całego bloga). 

5. Kolejna szansa na dodatkowy głos, to udostępnienie tego posta na FB :D 
I tu zostawiamy kolejny komentarz :D 

6. Zapisy trwają do 31.10.2012 do północy :) Losowanie ze dwa dni później, czyli 2.11.2012 :D

No, a teraz do rzeczy :)

Do wygrania jest wytwór z wcześniejszego posta, czyli poszewka z wróżką :)
To oczywiście nie koniec nagród i do poszeweczki na pewno zostanie dodane 5 szpulek nici w różnych kolorach. Żeby nici nie czuły się samotne, to dokładam 4 kawałki bawełenki, po 50x50cm każdy :) I na tym na pewno się nie skończy, ale teraz muszę dziecięcie położyć spać, więc więcej szczegółów będę podawać w kolejnych wpisach :)

Aha... banerek do wklejenia... 




Zdjęcie całości nagrody wykonam w późniejszym terminie, gdyż mój aparat postanowił się zbuntować i za żadne prośby ani groźby nie chciał współpracować ;/

Zapraszam do zapisywania się :D





34 komentarze:

  1. jestem obserwatorem, komentuje i strasznie mi się podoba candy, nasze kolory;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością wezmę udział, nie prowadzę bloga ale chętnie czytam blogi;) atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział. Nie prowadzę bloga ale chętnie czytam blogi;)
    Aneta J atena20@poczta.onet.pl udostęnione na FB

    OdpowiedzUsuń
  4. myszka1212@onet.eu również udostępnione na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwuję z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :) banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. posta napisałam http://oliwkowepasje.blogspot.com/2012/10/candy-u-asika.html

    OdpowiedzUsuń
  9. i na swoim facebooku tez udostępniłam, bo mam ogromną chętkę na tę cudną poduchę :)
    pozdrawiam :)
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. banerek już na pasku bocznym mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I oczywiście pozostanę na dłużej bo tu jest bardzo ciekawie :) Obserwuję jako trojanda

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem baaaaardzo chętna na tę poduchę.Ja z tych nieblogowatych ale za to blogoczytającoobserwująca.
    katarzyna.bigos@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się również. Nie zaglądam na FB, ale ogłoszę w poście.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/2012/10/zaproszenie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się i ja w kolejce po podusie :-)
    wróżka to mój ulubiony motyw po za kwiatami :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście jak pozwolisz zostanę na dłużej i poobserwuję sobie Twój blog :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja się oczywiście piszę na candy, ale musi się mieć cudowne sny na takiej podusi ...

    OdpowiedzUsuń
  17. a no i oczywiście jestem obserwatorem Twojego bloga od jakiegoś już czasu

    OdpowiedzUsuń
  18. jest i banerek post o candy
    http://marrgott.blogspot.com/2012/10/sliczna-podusia-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :), banerek już u mnie wisi na blogu

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszewka jest cudna, chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. W wielu miejscach widziałam info o tym candy, przybyłam i się w niej zakochałam :) Zapisuję się, dodałam do obserwowanych, banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci, aby każdy dzień przynosił nowy powód do radości i świętowania. Z radością przyłaczam się do zabawy. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Ana i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym wziąć udział :)
    Banerek już na pasku bocznym mojego bloga:
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Banner linkuję (http://mamaniusia.blogspot.com/) i się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce po osobistą wróżkę , może wywróży mi coś wspaniałego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ponieważ dopisałam się do obserwatorów zostawiam drugi wpis.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...