Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 20 października 2012

Wymiankowo

Ostatnio wzięłam udział w wymiance pod tytułem "HOME" na moim ulubionym forum "Szyjemy po godzinach" .

Jestem wręcz zachwycona tym, co otrzymałam :)
Okkko przygotowała dla mnie tak cudowny zestaw, że jak na razie trzymam go schowanego, bo szkoda mi, żeby sie poplamił ... 
A winko - spróbowane i schowane :)
Pyszne jest, więc jak najdzie mnie ochota na dobre wino, to sobie naleję ;)
(zdjęcia zrobione przez autorkę)




Ja zrobiłam prezent wymiankowy dla innej osoby, ale też podobno sie podobał :D
Uszyłam poszewki na jaśki w miarę neutralnych kolorach :)
Są pikowane, ale nie widać tego, bo zrobiłam to białymi nićmi na białych paskach...
 
Dołożyłam przeydasie, motylki do ozdoby firanki i prezent gotowy :)







Już nie mogę doczekać sie następnej wymianki :)

Tym razem pewnie będzie już świąteczna :D

Przypominam o wciąż trwających zapisach na candy :)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod adresem moich scrapowych tworów z wcześniejszego posta :D

1 komentarz:

  1. Dostałaś uroczy komplecik do wina!!! Bardzo mi się spodobał! Gratuluję!
    A Twoje podusie są fantastyczne!!!! Takie nie przeładowane, wykwintne! REWELACYJNE SĄ PO PROSTU!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...