Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 14 listopada 2012

Koniec zabawy ...

... a zwyciężczyni jest jedna :)

Oto dowód :)



A osobą, której się udało ustrzelić licznik jest Monika z MoniFaktura :)

Gratuluję i dziękuję za uczestnictwo :D

Nagrodą będzie coś wykonanego przeze mnie osobiście ;)

Nie sądziłam, że tak szybko nabijecie licznik, więc Moniko, proszę o chwilkę cierpliwości :D
Nagroda "się tworzy "

Myślę, że zabawa jest fajna, więc teraz "łapiemy" licznik na 25000 :D 

Komu, komu?? 

Tylko dajcie mi czas, na stworzenie nagrody :D :D :D

Miłego popołudnia :>

4 komentarze:

  1. Ale szybko poszło, nawet nie zdążyłąm do ciebie zajżeć:) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz, po prostu tylu masz zaglądaczy i chętnych na Twoje prace, że nawet się nie obejrzałaś :) Na 25000 to już trochę trzeba będzie jednak poczekać, wydaje mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie cały czas coś się dzieje, jakieś zabawy, konkursy :-) a tym razem ja chciałabym Ciebie zaprosić do pewnej zabawy. Ponieważ bardzo lubię Twój blog, wyróżniłam go u siebie w Liebster Blog. Jak masz ochotę dołączyć, to zapraszam do mnie po pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...