Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 13 listopada 2012

Nowa zabawa :)

Na dzień dzisiejszy, chwilę obecną, na liczniku odwiedzin mam 23235 :)

I następna zabawa jest związana właśnie z licznikiem :)

Każdy, kto "złapie" licznik, na którym będzie 23456 otrzyma ode mnie upominek :D
Piszę "każdy" bo z doświadczenia na innych blogach wiem, że jest możliwe, aby kilka osób na raz mogło wejść na bloga z tym samym odczytem licznika :D

Zdjęcie lub print screena z odczytem licznika (23456) proszę przesłać do mnie na maila:
asik251@interia.pl :)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :D 




5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...