Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 6 listopada 2012

Wygrywa...

Wyniki candy miały być wczoraj, ale miałam jakieś problemy z bloggerem :/
Dziś tez coś szwankuje i nie mogę dodać zdjęć :(( 

Nie wiem, czy to wina Bloggera, czy może mojego kompa, a może net mi wariuje... nie ważne - nie trzymam już w napięciu - krótko, zwięźle i na temat :)

Candy wygrywa... 


A wygrany wpis, to:
aaaa i obserwatorem też jestem:)))

Gratuluję serdecznie :)
Proszę o adres do wysyłki na asik251@interia.pl 


Pozostałym osobom serdecznie dziękuję za udział w zabawie :)

I mam nadzieję, że obserwatorzy, którzy dołączyli do zabawy zostaną na dłużej :D

Pozdrawiam :D

Wkrótce kolejna zabawa :)
A co :D

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla zwycięzcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale niespodzianka:) rano zaglądałam i jeszcze nic nie było..a tu masz....strasznie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...