Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

niedziela, 27 stycznia 2013

...

Witam po długiej nieobecności 

Rok 2013 nie zaczął się dla nas dobrze :(
Najpierw popsuło nam sie autko (w zasadzie popsuło się przed samymi świętami, ale odebraliśmy je dopiero kilka dni temu od mechanika :/) ...
Później dosyć poważne choroby nas dopadły, bo synka zapalenie płuc, a mnie ostre zapalenie oskrzeli :/
Pomęczyliśmy się trochę w łóżku, ale już jest dobrze i Staś może wracać do przedszkola :)

Doszłam już do siebie (prawie), więc zaczynam znów wracać do tego, co kocham, czyli do tworzenia :)
Weekend był dla mnie pracowity, powstało kilka kartek :)
Kilka jeszcze przede mną :D

Z tej nie jestem zadowolona zupełnie absolutnie ani trochę, ale skoro ją zrobiłam, to pokażę :/



Oprócz tej, zrobiłam jeszcze dwie walentynkowe ;)





Oprócz tych typowo pod jedną okazję powstał czekoladownik i kopertówka :)




Pragnę też donieść, że niestety nikt nie złapał licznika na 25000, więc prezent, który zdążyłam przygotować pozostanie na razie tajemnicą i pewnie już niedługo wymyślę coś, do czego może się on przydać :D :D :D 

Witam oczywiście nowych obserwatorów :)
Miło mi, że mimo mojej powściągliwości ostatnio w uczestnictwie w życiu blogowym, są jeszcze osoby, które do mnie zaglądają :D :D :D 

Nie będę obiecywać, że nadrobię zaległości i że będę częściej coś publikować, bo życie płata ostatnio takie figle, że mogę słowa nie dotrzymać. A nie lubię czegoś obiecywać, a potem się z tego wykręcać :/ 

Pozdrawiam serdecznie :D

8 komentarzy:

  1. Asiu kartki super, jakie sliczne zwłaszcza ta w grochy;) o kopertówki super, chyba się na komunię uśmiechnę na dwie takie dla dziewczynek. Cieszę się że u Was już lepiej ze zdrowiem i ogólnie;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - dziękuję za miłe słowa :)
      A po karteczki zapraszam :D

      Usuń
  2. Miejmy nadzieję, że limit pecha na rok 2013 macie wyczerpany. Karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym pechem, to mam nadzieję, że już poszedł :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie czekoladownik i kopertówka to moje faworyty :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne !Czekoladownik jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne!!! zdecydowanie czekoladownik z kieszonką właśnie w tą stronę to jest to co kradnie moje serducho:) SUPER:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu mam nadzieję, że wszystkie choróbska już Wam odpuściły. Teraz jak widzę pełna energii wracasz do tworzenia :) Cudeńka jak zwykle stworzyłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...