Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 30 stycznia 2013

Następne czekoladowniki i coś jeszcze ;)

Bardzo dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem :D
Cieszy mnie bardzo, że do mnie zaglądacie ;)

I skoro czekoladownik tak Wam się spodobał, to powstały następne :)
Mam nadzieję, że te też przypadną Wam do gustu ;)









Powstało też przesłodzone pudełeczko Walentynkowe
 





Chwilowo mam przesyt scrapowy, ale tworzę dalej ;)

Moje prace, te stworzone teraz i kilka wcześniejszych można "na żywo" zobaczyć w Galerii Prezentów - Czary Marry :D (kupić również :P)
Znajdziecie ją na Facebooku :)
No i oczywiście warto zajrzeć też na bloga

A już najlepiej to odwiedzić ją osobiście w sklepie stacjonarnym (adres znajdziecie na jej blogu) :D 

Koniec pisania - trzeba się wziąć za robotę :> 
Miłego wieczoru życzę :D 
 

8 komentarzy:

  1. śliczności! dobrze, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O Asiu! A ostatnio o Tobie myślałam, że na naszym szyciowym forum Cię nie widzę (albo w innych działach jesteś ;)).
    Dobrze, że już wyzdrowieliście (my też ;)).
    Zdrówka życzę!!!
    Widzę, że się zawalentynkowałaś :). Słodkie karteczki :).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiolu :)
      Na forum ostatnio bywam bardzo mało :(
      Jak widać, czasu nie było... Zaległości mam tam okropne, więc wkrótce wrócę również na forum :D :D :D

      Usuń
  3. Śliczne karteczki i pudełeczka! Tylko gdzie się schowały te czekoladki??? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma prawie sześcioletniego Zgredziola w domu, to czekoladki jakoś magicznie znikają... :P

      Usuń
  4. Przepiękne prace:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite prace, optymistyczne i z obietnicą niespodzianki w środku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...