Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 25 lutego 2013

Córka swojej matki :P

Z małym poślizgiem, ale przedstawiam córeczkę Indianki :)
Powstawała na raty, ale najważniejsze, że udało się skończyć na czas :D

Oczywiście, Staś miał swój wkład w wypychaniu lali, a poza tym intensywnie rozdrabniał ścinki materiału, które zostały po wykrojeniu sukienki :P
 


A lala prezentuje się tak ;)




Wyszła dosyć barczysta, więc przyszyłam jej ręce do bioder :/

Aha, jeszcze sesja z mamusią... 





Lalki spodobały się Pani w przedszkolu, więc uznaję pracę za zakończoną i zaliczoną do udanych :D

Uszyłam też etui na tablet. 
Wyszło trochę krzywe, ale jak to stwierdziła moja sąsiadka - był to efekt zamierzony :P

Lamówkę w tej wersji (robiłam sama) przyszywałam po raz pierwszy w życiu, więc widać niedociągnięcia...
W środku wyściełana mięciutkim polarkiem, "żeby tabletowi było miło i ciepło" (słowa syna...)
Pikowało mi się koszmarnie, bo są aż 4 warstwy - grubszy sztruks, camela, ocieplina i polar.
W  życiu nie napociłam się aż tyle przy głupim pikowaniu :/ 

Efekt końcowy wyszedł taki... 





Wczoraj jeszcze zrobiłam czekoladownik - czekokartkę jak kto woli :/ 



No, to chyba tyle :)

Jutro ponudzę jeszcze czekoladownikami, a później znów przerwa w tworzeniu, bo już środę spędzimy w szpitalu. Nie wiem kiedy nas wypuszczą do domu i jak Staś będzie się później czuł, więc nie wiem, kiedy znów będę mogła oddać się pasji tworzenia :/ 

Tymczasem pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Śliczne lalunie!
    Etui bombowe!
    I życzę Wam zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asik dawno nie byłam:( a tu tyle się działo ale mam już komputer i mogę szaleć, indianki super, zdrowia życzę duuuuużo:)trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne obydwie lale ,a etui cudo!Pozdrawiam i trzymam kciuki za Stasia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lalki, musieliście sporo czasu poświęcić na ich
    szycie i dopieszczanie:)
    Życzę Wam dużo zdrowia i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...