Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Nuuudy...

... czyli kolejne czekoladowniki ;)
Ale spokojnie - dziś tylko dwa :D





Dodatkowo powstało jeszcze pudełeczko na narodziny dziewczynki :D





Tyle mojej weekendowej pracy :/
Niewiele tego, ale dopadł mnie leń...

Serdecznie dziękuję za przemiłe komentarze zostawione pod poprzednimi wytworami ;)
Wszystkie sprawiają tak samo wielką radość ;)
Lubię je czytać :D

Pozdrawiam wszystkich "zaglądaczy" :)
Tych, którzy zostawiają komentarze, ale również tych, którzy zaglądają nie pozostawiając po sobie śladu :)

Tymczasem znikam, bo dziś ważny dzień w naszym życiu - okaże się, czy mój synuś musi mieć operację, czy jednak nie koniecznie...
Ale o tym w kolejnym poście, bo dziś za bardzo się denerwuję :(

Miłego dnia życzę i trzymajcie kciuki za Stasia... :>

4 komentarze:

  1. Super !!! Twoje czekoladowniki są śliczne.
    I oczywiście za Stasia kciuki trzymamy a nawet dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wysyp szczególnie fioletowy czekoladownik mi się spodobał. Mam nadzieję że Twój synuś nie będzie miał operacji. Musisz być dobrej myśli, ale rozumiem że to stresujące. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wszystko pozytywnie się rozwiązało. Trzymaj się kochana!! A wytworki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wcale nie nudy! Świetne czekoladowniki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...