Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 6 lutego 2013

Planowany i nieplanowany...

... czekoladowniki ;)

Na początku jednak chcę gorąco podziękować za wszystkie słowa otuchy, jakie mi zaaplikowałyście pod poprzednim postem :D
Szkoda, że nie da się ich zmieścić w strzykawce i zapodać dożylnie... 
Ale i tak zadziałały i to jak :)
Bardzo, bardzo dziękuję :D 

A teraz mój nerwowy twór...
Tego tworzyłam cała zestresowana wiadomościami z całego dnia, więc wyszedł jak wyszedł :/
Zrobiony planowo ... 



Drugi natomiast powstał dziś na szybko przed przekazaniem karteczek do Galerii Prezentów Czary Marry ;)




I miałam wczoraj miłą niespodziankę ;)
Otóż, mój Zgredziol (czytaj Staś :D) podbierał mi ścinki, co chwila znikał klej, nożyczki, synek kombinował coś ukrywając się skrzętnie... 
Po czym podszedł do mnie z rączkami za sobą, powiedział, że dostanę coś za buziaka... 
No, skoro taki chłop chce rozdawać buziaki, to nic tylko korzystać z okazji :)
Więc buziaka dostał synek, a ja... 

"karteczkę" zrobioną własnoręcznie przez mojego niezainteresowanego zabawami artystycznymi synka :) 

Przód (chyba...)




Tył (chyba...)

 A tu w całej okazałości :D

Zdziwił mnie strasznie, bo nie lubi ze mną bawić się w tworzenie z papieru, a tu nagle sam zrobił kartkę dla mamy :D 

Cały stres i nerwy automatycznie ze mnie zeszły :)

Dziś robię sobię przerwę w tworzeniu, a co...
Należy mi się (a przynajmniej tak mi się wydaje :P) 
Mam zamiar dziś psuć oczy przed monitorem do późnych godzin nocnych :>

Muszę pomyśleć nad "zadaniem domowym", które dostałam z przedszkola... 
Ale o tym napiszę, jak już zrobię - zdradzę tylko, że będzie to coś szytego... ;P 


3 komentarze:

  1. Asia a widzisz młody próbuje tworzyć i wielkie brawa dla niego! w każdym wieku rodzi się talent;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewątpliwie Twój synek ma wielki potencjał:)) i bardzo dobre, serduszko - widział że jest Ci źle i ... pokazał co w nim siedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna praca od Stasia! Cudowna! I bardzo pomysłowo zrobiona! No, to faktycznie bardzo Cię zaskoczył skoro wcześniej nie przejawiał żadnych oznak. Hi, hi, hi! To najwspanialsze chwile dla matki!
    Twoje karteczki też cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...