Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 5 lutego 2013

Ponudzę jeszcze ... :P

A no ponudzę, bo dziś znów czekoladowniki... 
Trzy sztuki powstały wczoraj ;)
Powstaną planowo (ciekawe ile powstanie nie planowo?) jeszcze dwa, ale nie wiem, czy dam radę stworzyć je dzisiaj...

Dziś wyznaczono datę operacji synusia :(
Jednak... Nie obejdzie się bez niej... ;((
Z przepukliną nie ma żartów.
Wielki dzień to 18 marca ... A ja już dzisiaj umieram z nerwów...
Tak więc, proszę, trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze i żebyśmy szybciutko wrócili "do normalności".

Koniec użalania się nad sobą!!

Pokazuję... 

Taki sam (prawie) jak różowy 





I jeszcze troszkę inaczej zamykany, czyli z nakładaną papierową "obejmą" - skromniutki ;)



I jeszcze zdjęcia "grupowe"



Pokażę jeszcze zaległa podusię z haftem.
Powstała na wymiankę świąteczną, więc już chwilę temu :P


Do tego dołożyłam moją pierwszą makaronową choineczkę ;)


Oczywiście nie zabrakło czegoś słodkiego, a cały mój prezent wyglądał tak


Na dziś to wszystko... 

Lecę szukać sposobu na odstresowanie... 


6 komentarzy:

  1. Mniam! wszystkie czekoladowniki bardzo smaczne i apetyczne:)
    Będę trzymała kciuki 18 , wszystko będzie dobrze- Wiara ponoć góry przenosi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze. Wiem, że nerwy są i będą. Gdy mój Kolka miał 6 lat przeszedł dwa zabiegi, wszystko poszło bez problemów i mały dzisiaj już o nich nie pamięta. Będę trzymała kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wszystko pójdzie dobrze, nie ma innej opcji :). Kciuki są i będą :).
    A ja dopiero dzisiaj zajarzyłam, co to czekoladawniki :DD, a się ostatnio zastanawiałam, na co ta kieszonka ;)hahaha.

    Tzymajcie się ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja będę z Wami 18-go i wszystko będzie ok, zobaczysz :)
    Podusia boooska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu wysyłam wszystko co pozytywne, będzie dobrze, nie martw się! Twój synek dzielny chłopczyk. A karteczki bombowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowniki prześliczne a ten pierwszy błękitny dla mnie nr.1. Podusia - cudooo, uwielbiam haftowane monogramy!
    Dla synka dużo dużo zdrówka życzę, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...