Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 20 marca 2013

Pierwszy w życiu album i kartki świąteczne

Witam po przerwie :)
Działałam ostro, więc czasu na pisanie nie było :/ 

Ostrzegam - dziś będzie dużo zdjęć :D

No więc zaczynam ;)

Zrobiłam album na 18te urodziny siostrzenicy męża :D
Powstawał dwa wieczory (w zasadzie noce...), bo mąż w czwartek wieczorem wymyślił właśnie taki prezent... a urodziny w sobotę... 

No, ale powstał - najważniejsze :)
I druga bardzo ważna rzecz - podobał się :D
Nie tylko jubilatce, ale również jej gościom :D
A wygląda tak... 


Dodatkowo do zdjęć wymyśliłam historyjkę rymowaną - ta również spodobała się wszystkim ;)









Kopertka na końcu ma posłużyć za wpisanie konkretnych dat - narodzin, chrzcin, Komunii i tak dalej :D
Ponieważ sama nie znałam wszystkich dat, a czasu na przepytywanie rodziny nie było, to koperta posłużyła mi za "pojemnik" na prezent :D 


Ten - również się podobał :P 

Tak prezentuję się jeszcze albumik z góry :)


Po powrocie z imprezy do domku, szybko zasiadłam do roboty, bo Święta coraz bliżej, a ja do tyłu z kartkami jestem, że ho ho... 

I tak oto powstały trzy jajca - się znaczy kartki w kształcie jajka i jedna standardowa - kwadratowa :)









Było jeszcze parę innych rzeczy, ale "rozeszły się" zanim zdążyłam je obfocić :D

Niestety nie zawsze pamiętam o tym, że aparat ma być pod ręką... A jak już go mam, to przeważnie baterie odmawiają posłuszeństwa :/ 

Na dzisiaj to tyle - zaczynam prace nad pamiątkami komunijnymi...
Więc zakasam rękawki i wkrótce się chwalić będę ;) 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich :D

5 komentarzy:

  1. Witaj Asiu !
    Dołączyłam do blogowego grona i czym prędzej przyleciałam się przywitać ;)
    Wiesz,że podglądałam Twój blog regularnie ;)
    Teraz będę też komentować ;)
    Uściski serdeczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ciebie trafiła strzała Blogamora ;P

      Fajnie, że będziemy mogły podglądać się na wzajem :D

      Usuń
  2. Przypadkiem trafiłam na tego bloga i zasadniczo nie wiem, z kim mam do czynienia, ale piszesz o pamiątkach komunijnych....
    Dlaczego nazywasz dziewczynę diabłem? Nie znasz znaczenia tego słowa? To nie jest dowcipne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ten komentarz został dodany przez osobę anonimową, bo nie lubię nie wiedzieć z kim rozmawiam. Ale o pamiątkach komunijnych pisałam, że biorę się za ich tworzenie i nie miały one nic wspólnego ze słowem "diabeł"...
    A to, że użyłam tego słowa w albumie, to raczej kwestia gustu...
    Poza ty, jest to słowo napisane z małej litery, więc nie ma nic wspólnego z tym pisanym z dużej...
    I jeszcze kwestia tego, że przecież nie wszystkim musi sie podobać, to co stworzy ktoś inny - mój album akurat spotkał się z aprobatą i to mnie cieszy :)
    Ogładało go co najmniej 30 osób i nikt nie miał żadnych obiekcji do żadnego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ,że słowo to jest pisne z małej litery nie ma tu znaczenia, to nie jest imię, dużą literą pisze się je tylko na początku zdania.
    Piekny jest Twój album ( jak i inne prace) a to ,ze 30 osobom album się podobał nie sprawi,że zmienię zdanie w tym konkretnym szczególe. Cytuję ciotkę Wiki: Diabeł (gr. διάβολος diábolos – oskarżyciel, oszczerca) – w judaizmie i chrześcijaństwie ogólna nazwa złych, upadłych aniołów; inne określenia: szatan, demon.
    Przeczytaj jak to brzmi:"teraz mamy szatana, demona w damskim ciele"- mówisz o tej dziewczynie z rodziny...
    A że wspomniałam o pamiątkach komunijnych - wpis o nich był dla mnie sygnałem, że jesteś osobą z kręgu kultury chrześcijańskiej.
    pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że dość jasno wytłumaczyłam, czego się czepiam. A czepiam się , bo wiem, że największe zwycięstwo szatana w dzisiejszym świecie to to,że sprowadzono go do roli wesołego stworka i nie wierzy się w jego realną obecność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...