Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 5 kwietnia 2013

Drugi album ;)

Duuuużo czasu zajęło mi stworzenie tego albumu - w sumie samo tworzenie to raptem trzy, czy cztery dni, ale swoje musiał odleżeć na półce :/


Wczoraj udało mi się go skończyć :D
Pozostało jeszcze dorobić pudełko na album i można go puszczać w świat :D :D :D

Uprzedzam - dużo zdjęć ;)










I jeszcze kilka detali ... 






Jestem z niego dumna - wiem, że do pięt nie dorasta tym tworzonym przez inne dziewczyny, ale mnie się podoba :)

Utrzymany w tonacji szaro - fioletowej tworzy go uniwersalnym - może posłużyć jako pamiątka zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca

Aha, pamiątki komunijne się tworzą ;) 

Znikam popracować - mam nadzieję, że ta wiosna w końcu się zjawi, bo tak długi brak słońca zaczyna mnie spychać w otchłań braku weny twórczej... 

Pozdrawiam serdecznie :D


5 komentarzy:

  1. Przepiękny album :) Szkoda, że kiedy my byliśmy mali, nie było takich rzeczy :) i mamy nie miały czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękny, delikatny, naprawdę uniwersalny, bez różów i niebieskiego jak widać, też można zrobić coś wspaniałego:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutenki!A co do pogody, można wpaść w depresję :(0

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ... albumik przesłodki ... widzę ,że dobrze czujesz się w tej technice i rozwijasz się pięknie ....podziwiam
    Już w przyszłym tygodniu obiecują wiosnę :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...