Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 6 kwietnia 2013

Komunijne - czas zacząć

Jak pisałam w poprzednim poście - pamiątki komunijne się tworzą :)
Dziś pokażę tylko dwie, bo mam ich do zrobienia tyle, że pracuję partiami :D

Dzisiejsze ukończone to czekoladowniki - na życzenie ;)

Wcale nie widać, który dla dziewczynki, a który dla chłopca :P 
 Na zdjęciach słabo widoczne są białe kwiatki, ale w rzeczywistości są widoczne dużo bardziej (kłania się nauka fotografowania... tylko skąd wziąć na to czas??...)





Bardzo dziękuję za ciepłe słowa w stosunku do mojego albumu :D
Fajnie wiedzieć, że nie tylko mnie on się podoba ;)

Życzę miłego weekendu :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...