Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Pracowity weekend miałam...

Jak w tytule... Się nacięłam, nakleiłam, nakombinowałam... 

Powstały 4 czekoladowniki i w końcu dorobiłam pudełko na album :D

No, to teraz kilka zdjęć ;)

Jeden komunijny... 



Trzy osiemnastkowe ... 









No, i te nieszczęsne pudełko na album...
Oj, ależ on mnie nerwów kosztował... ale jest :)
I to jest najważniejsze ;)




Na dzisiaj to tyle :)

Zabieram się za zamówione zaproszenia na komunię.
Będzie też exploding box komunijny i kartka - książka... zgadnijcie jaka - również komunijna :D

Biorę się do roboty, póki słoneczko świeci - muszę wykorzystać pierwszy słoneczny dzień tygodnia i mam nadzieję, że słońce już z nami zostanie :D

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście się napracowałaś:) Podoba mi się ta kartka z rowerem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie ta z butem
    nie próżnowałaś ;) wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...