Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 10 kwietnia 2013

Walczę dzielnie ;)

... i wczoraj wywalczyłam :)

Kartka - książka
Oczywiście pamiątka komunijna :)

Brakuje jeszcze pudełka, ale pokażę :> 





Dziękuję za wszystkie słowa pod poprzednimi postami - ostatnio z braku czasu zapomniałam - wybaczcie :D 

Jesteście kochane i dodajecie skrzydeł :)
Dodatkowo - słoneczko przebija swoje promienie między chmurami, więc i zapał do pracy większy

Pozdrawiam i znikam do pracy :D

3 komentarze:

  1. Prześliczna !!!!!! dziękuję kochana!!!!!
    Z niecierpliwością czekam na resztę :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ciebie w słoneczną niedzielę.Miło i przytulnie tu u Ciebie -zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny i przysłowiową kawkę.papa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...