Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 26 kwietnia 2013

Zaproszenia i nie tylko ;)

Kolejne zaproszenia gotowe :D

Proste, skromne, eleganckie... :)


Sporo ich, ale fajnie się robiło :D


Oprócz nich zdążyłam jeszcze obfocić pudełka na zdjęcia :)
Są w miarę duże (22x15,5x3cm), więc musiałam je dodatkowo usztywniać podwójną warstwą papieru, ale wyszły chyba całkiem nieźle  :)








Reszta poszła w świat bez zdjęć :(

Planowo ponudze jeszcze dwiema pamiątkami komunijnymi, ale to chyba dopiero w niedzielę ...

Życzę pogodnego weekendu - mam nadzieję, że Wasz będzie równie dłuuuuugi jak mój :D 

No i pysznego grillowania, bo takowe pewnie znajdzie swoje miejsce w tym tygodniu ;)

1 komentarz:

  1. Napracowałaś się :) Efekt znakomity! pozdrawiam kochana i udanej majówki zyczę ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...