Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Znów komunijnie ;)

 Tym razem zaproszenia :)






  Dokończyłam też pudełko na pamiątkę - książkę ;)





Do tego wszystkiego wykończyłam pudełeczko z modlącym sie aniołkiem :D






Jest jeszcze kilka innych rzeczy skończonych lub do dokończenia, ale czasu w dzień na zdjęcia nie było, a teraz światła brak ;/ 

Pokażę znów coś na dniach :D

Dziękuję za wszystkie przemiłe słowa, które uwielbiam czytać - zwłaszcza jak mam duuuużo pracy a weny brak ;)

Pozdrawiam :D

3 komentarze:

  1. Śliczne zaproszenia i pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam ,że na żywo duuuuużo piękniejsze . Asiu bardzo dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...