Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 17 maja 2013

Czekoladka dla Mamusi ;)

 Kolejna porcja czekoladowników na Dzień Matki :D

Jakoś fajnie i lekko mi się je robi :D







 I jeszcze jeden :)
Ten zgłaszam na wyzwanie z kolorem zielonym na blogu Silesian Craft :)



Serdecznie dziękuję za wszelkie komentarze, którymi mnie obdarowałyście ostatnio :D
To mój motor do pracy ;)

Życzę miłego weekendu - mój będzie pracowity... :/ 





5 komentarzy:

  1. Cudne:-) moze jakis Tutorial:-)? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie głupi pomysł z tym tutkiem :)
      Z tym, że w życiu takowego nie robiłam, więc muszę pomyśleć, jak to zrobić, żeby było czytelnie :)
      Dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  2. i oczywiscie Zapraszam serdecznie do siebie :-* magialekanto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałam po raz kolejny zastrzelona Twoją pomysłowością :)
    Drugi - o looooove :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny czekoladownik. Dziękujemy za udział w zabawie Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...