Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 20 maja 2013

Dla odmiany urodzinowo :)

Och, jak ja "uwielbiam" spóźnialskich, którzy potrzebują kartki "na wczoraj"... 

Ale zawsze to jakieś wyzwanie :D

Na szybko, późnym, niedzielnym wieczorem powstała taka oto... 




Mam nadzieję, że się spodoba :)

Tymczasem, za oknem świetna pogoda, a ja, jak co roku z resztą, chora :(
Synek podłapał katar od mamy i razem leżymy i się byczymy... To znaczy, kto się byczy, ten się byczy...
Zamówienia drą się "DOKOŃCZ MNIE!!!", więc zbieram się w sobie i postaram się coś ciekawego stworzyć... 
Życzę miłego dzionka

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te papiery, są takie urocze i nawet karteczka na szybko wyjdzie fajnie:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka:)Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! moje ulubione papierki:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...