Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

piątek, 10 maja 2013

Dzień Matki tuż, tuż... ;)

No właśnie... Więc tworzą się czekoladowniki dla mamuś :D

Szkoda ogromna, że ja nie mogę swojej mamie takiego podarować, bo moja ś.p. Mamusia uwielbiała czekoladę... zwłaszcza taką z wielkimi orzechami w środku... 

Przyznam się szczerze, że moja Mamcia nie żyje już 9 lat, a jak szukałam życzeń do kartek, to czytałam i ryczałam... jak małe dziecko... chyba jednak czas nie leczy ran - przynajmniej nie tak jak powinien :(

Ale koniec rozczulania się nad sobą!!!
Czas pokazać to, co stworzyłam :)

Zaczynam od tych, które podobają mi się najmniej :P
Ciężko było mi je ozdobić... Jednak takie papiery, to jednak nie moja "mańka"... 






Dwa kolejne są poziome i stanowczo wolę ozdabiać właśnie takie :)
Jakoś łatwiej mi znaleźć coś, co będzie pasować :/ 





Na dziś to tyle... 
Lecę korzystać ze słoneczka :D

Fajnie pracuje się na dworze przy takiej pogodzie :)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich "zaglądaczy" ;) 



2 komentarze:

  1. Fantastyczne ... te : w ciemnej czerwieni i różowo-zielona są niezwykle czarujące
    Asiu, u mnie ta rozłąka trwa rok ...to co łączy matki i córki jest ponad czas ... ponad wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu,tworzysz przepiękne rzeczy,zapraszam do mnie po wyróznienie♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...