Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 18 maja 2013

Jeszcze chwilę komunijnie ;)

 Dziś dla odmiany od mamusiowych czekoladowników - pamiątka komunijna ;)
Robiona w zasadzie na ostatnią chwilę, bo już na jutro :D
Mam nadzieję, że się spodoba :D




I jeszcze kilka szczegółów ;)




W kolejce księga na komunię i księga ślubna, więc mam co robić ;)

Znikam więc popracować, żeby terminów nie zawalić :D
Miłego weekendu życzę :D

3 komentarze:

  1. Bardzo się podoba i na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Cudna!
    Ja wciąż się głowię jak Ty to robisz-)
    Dziękuje za odwiedzinki, a w karteczce się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...