Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 15 maja 2013

Nagrody... a w zasadzie jedna...

Niestety nikt nie podesłał mi na maila screena z licznikiem 30000 :(
Może ktoś nie wiedział, że trafił, może nie umiał zrobić screena, a może po prostu nie miał ochoty na nagrodę... Trudno :/ 

Za to, mam juz na blogu 1001 komentarzy :)
Jako tysięczny komentarz - napisała Ania 121971 - ta sama, od której dostałam wyróżnienie :)

Aniu - niezmiernie mi miło, poinformować Cię, że dostajesz ode mnie upominek :)
Odezwij się proszę na maila :D 

No, to chyba tyle na dziś...








Aha, nie...nie... 




Bardzo dziękuję za miłe komentarze na temat spodenek synusia :)
Melduję, że przetestowane w przedszkolu - podobno kilku kolegów pytało Stasia gdzie mu mama kupiła takie spodnie, bo też chcą, a on dumnie mówił, że mama uszyła... :D 

 
Pozdrawiam i dzielę się słoneczkiem - gdyby u kogoś zabrakło, to u mnie jest dużo, więc zapraszam :D

6 komentarzy:

  1. O rety!To dopiero niespodzianka!Skaczę z radości,bo jeszcze mi się nie przytrafiło nic podobnego:)Bardzo się cieszę:):):):)Pędzę na maila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to wszystko ustalone :)
      Gratuluję :D

      Usuń
  2. Ani gratuluję !
    No Asiu , może i zaraz pół przedszkola będzie chodziło w gatkach Made by Asikowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mogę powiedzieć, że cała grupa w sumie, bo miałam za zadanie stworzyć wykrój spodenek na przedstawienie, a że wiele mam nie potrafi szyć... :D
      Zobaczymy ile będę miała za zadanie uszyć :D

      Usuń
  3. Asiu stanęłabym niechybnie w kolejce gdybym była obecna:) wróciłam i melduję się gotowa do odrabiania zaległości, pięknie wyglądasz jako mama chrzestna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...