Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 21 maja 2013

Ślubna kartka - książka

No właśnie, jak w tytule...
Krótko, zwięźle i na temat, bo czasu na nic dziś nie mam :/ 





Reszta "się tworzy"

Uciekam do roboty, bo terminy gonią, a z powodu choroby wszystko jakoś mi pod górkę idzie, a raczej nie idzie :/

Miłego dnia życzę :D 


4 komentarze:

  1. Piękna:-) Naucz mnie robić, takie cudeńka:-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ;) miałam okazje inną ale podobna podziwiać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...