Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 14 maja 2013

Stęskniłam się za maszyną, więc...

... wczoraj zrobiłam sobie przerwę w kartkowaniu i "machnęłam" synkowi spodenki :)

Model zadowolony, więc i mamie sie dusza raduje :D

A prezentują się tak :



 Tył... 


 






Kieszonki obowiązkowo być musiały... 









 

 
Żeby szwy na dole nogawki nie różniły się od szwów na kieszeniach ... 




No i żeby nie było, że mi wszystko wyszło... 
Koniecznie muszę poćwiczyć wszyswanie szerokiej gumy, bo tu coś nie wyszło :/ 









Spodenki uszyte z bawełny, ale niestety za cienkiej na zimne poranki, więc spodenki jeszcze nie testowane w przedszkolu :/
Może jutro pogoda będzie lepsza, więc zrobimy test :D 

Życzę miłego dnia wszystkim zaglądającym :)

Aha... zapomniałabym...

Ponieważ licznik odwiedzin wciąż pnie się w górę i zbliża się szybciutko do 
30000
ogłaszam, że dla pierwszej osoby, która prześle na mojego maila (asik251@interia.pl) screena ze stanem licznika 30000 właśnie - upominek :D
Będzie to notes lub przepiśnik mojego wykonania do wyboru :)
Zapraszam serdecznie :)

I bardzo, bardzo dziękuję za tyyyyyyle odwiedzin :D

8 komentarzy:

  1. Zrobiła się ładna pogoda ... słonko grzeje , więc synuś śmiało może w nowym nabytku śmigać.
    Fantastycznie męskie ;) spodnie !!!
    Czy dostałaś buziaka w podziękowaniu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      I buziaka i przytulasa ogromnego :D
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Super spodnie,a synek jaki zadowolony:)Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy to dziecie tak wyrosło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu spodenki wyszły extra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...