Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 11 maja 2013

Wyróżnienie dostałam :)

Jakaż miła niespodzianka mnie spotkała :)

Ania  postanowiła mnie wyróżnić :)



Dziękuję Kochana - strasznie to miłe :D

Jednym z warunków do wypełnienia jest ujawnienie o sobie 7 faktów...
Hmmm, niech no chwilę pomyślę... 

Drugim warunkiem jest nominowanie 15 blogów do wyróżnienia. Zawsze mam z tym kłopot ogromny, bo chętnie zaglądam na wszystkie i wszystkie jednakowo lubię :/ 

Dlatego, żeby nikogo nie pominąć i żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony - nominuję wszystkie blogi/wszystkie blogerki/wszystkich blogerów (wszystkich, których blogi znajdują się po lewej stronie mojego bloga) :D
Częstujcie się Kochani :) 

Mam nadzieję, że skorzystacie :D

A teraz te 7 faktów o mnie...
No dobra...
Fakt 1 - marzę o córeczce :D
Fakt 2 - lubię piec ciasta
Fakt 3 - powiązany z faktem 2 - uwielbiam słodycze :)
Fakt 4 - jestem leniuchem... uwielbiam spać 
Fakt 5 - tęsknie za szyciem...a że - patrz fakt 4 - to...
Fakt 6 - moje postanowienia o odchudzaniu zawsze kończą się na postanowieniach...
Fakt 7 - uwielbiam rozpieszczać mojego synka :P 

Hmmm,  myślałam, że będzie gorzej :D

Kochani zaglądacze - częstujcie się wyróżnieniem - jest dla wszystkich, którzy tylko mają ochotę poczuć się wyróżnionymi :D 

Pozdrawiam serdecznie i życzę słoneczka, bo u mnie od rana leje :( 



1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia Asiu:)Nominowała nas ta sama Ania,ja też takie dostałam i czuje się zaszczycona!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...