Wszystkie zdjęcia jak i teksty zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i są moją własnością.
Jeśli jest inaczej jest to wyraźnie zaznaczone.
Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 5 czerwca 2013

Opakowanie na Merci

Dostałam nietypowe zamówienie - potrzebne było opakowanie na Merci, zrobione na zasadzie czekoladowników. 
No to, pokombinowałam, pokleiłam i wyszło takie :D





Mam nadzieję, że się spodoba ;)

Nie pokazywałam jeszcze ostatniej pamiątki komunijnej, więc nadrabiam zaległości ;)






Początkowo fioletowe kwiatki podobały mi się na niej, bo przełamywały biało - ecru kolorystykę, ale jakoś później przestało mi się to podobać :/
Zaproponowałam zamawiającej, że je wymienię na białe, ale jej spodobały się właśnie takie, więc w końcu zostały fioletowe :/ 
Mnie jakoś nie pasują, ale klient nasz Pan :D

Jak u Was z pogodą??
U mnie nie przestaje lać... wprowadzono alarm przeciwpowodziowy :/
Mam nadzieję, że w końcu deszcz się skończy i zacznie się piękne lato :D

Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. wow, super ci wyszło to pudełeczko, a pamiątka komunijna miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko na merci obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam jak można zrobić takie pudełko, wychodzą Ci znakomicie a dla mnie to czarna magia, no może bardziej kolorowa:) jak Twoje kartki i pudełka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Twoje słowa dodają skrzydeł :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...